Jõulud

Grüβ euch! Nüüdseks on minu vahetusaasta kestnud juba rohkem kui kolm kuud, mis tähendab seda, et ligikaudu 1/3 on seljataga. Uskumatu, vahest mõtlen omaette (selleks on aega rohkem kui tarvis), et küll see aeg on ruttu lennanud ja täitsa kahju hakkab, aga teinekord ütlen endamisi “AINULT KOLM KUUD ON MÖÖDAS JA MUL ON VEEL NII PALJU UUSI SEIKLUSI EES!”. Alles oli suvi – olin hommikust õhtuni sõpradega õues, pärast mida sain muidugi emme käest pahandada, et kas ma perega üldse aega ei veeda või. See pani mõtlema…. Minu sõbrad, vanemad, õed, vend, vanaema, vanavanaema, onu, vanatädi ja paljud teised, ongi minu pere ja kodu. Ükskõik, kus ma viibisin, olin alati kodus – Eestimaal, koos omale kallite inimestega. Varasemalt ei mõelnud ma nii palju sellele, et ükskord saab see aeg läbi, mis tähendab, et lapsepõlv saab otsa, sõbrad lähevad omateed, õed kasvavad suureks, koolitee lõppeb ja emps hakkab prille kandma. Vahetusaastal viibides olen hakkanud väärtustama asju, millele varasemalt nii palju tähelepanu ei pööranud ja Austrias elamine on mu mõttemaailma nende kolme lühikese kuu jooksul nii palju muutnud. Mõelge nende peale, kes on teile kallid inimesed ja moodustavad teie “kodu”, andke neile teada kui tähtsad nad teile on, sest ükskõik mis elus ka ei juhtuks on just nemad need, kes pakuvad teile turvatunnet, abi ja armastust.

Aitab küll sügavast jutust, räägin parem sellest, mis ma siin viimasel ajal teinud olen. Ausalt öeldes väga midagi kuna viiruse tõttu on palju reegleid, mida järgima peab. Õnneks, aga plaani kohaselt lõppeb praegune lockdown 17. jaanuaril ära, sest juhtumite arv muudkui väheneb. Oleme vahetusperega veetnud palju aega värskes õhus viibides, lauamänge mängides, filme vaatades jne. Kui mul ei oleks nii toredat pere siis ma ausõna ei tea, mida ma teeksin. Kuna avalikes siseruumides ei ole tohtinud viibida, siis nüüdseks tunnen kodulinna nagu oma viit sõrme. Külastasime ka mõnda teist linna ja saime isegi teise eesti vahetusõpilase ja tema perega kokku. Vahepeal oli Laural sünnipäev, mille puhul valmistasime koos eestimaist kartulisalatit ja nautisime raclette´i. Samuti sõitsime uuesti Viini, et visata pilk peale jõulukaunistustele (pildid kõigist tegevustest leiate siit: https://drive.google.com/folderview?id=16szu7FL-8A0lb-vvHzAIh-486Z4L9jdF). Hiljuti käisime jõulukuuse jahil, mis juba ehituna suures toas seisab ja nüüd ongi juba jõulud käes!!! Sellisel positiivsel noodil ma antud blogipostituse lõpetada tahangi. Soovin teile kõigile ilusaid jõule ja head vana-aasta lõppu ning olge terved ja hoidke nii ennast kui oma lähedasi. Pfiat eich!

Kui kellelgi on veel küsimusi siis minuga võib iga kell ühendust võtta.

Kontaktandmed:

-Meiliaadress: mihkelmarcus@gmail.com

-Instagram: @mikuaustrias

-Facebook/Messenger: Mihkel Lokotar

Populaarsed postitused sellest blogist

MINA JA VAHETUSAASTA

VAHETUSAASTA ALGUS